dimarts, 10 de juny de 2014

Noves etiquetes

Desprès d’un temps, emprenc de nou el meu bloc. A les portes d’acabar aquesta etapa d’estudis, vull utilitzar aquest espai per seguir reflexionant sobre el món de l'educació i per compartir els recursos que he creat durant aquests darrers anys i que esper seguir elaborant en el futur. 

Per començar, dedicaré part del meu temps a narrar contes, que segons el meu parer, són indispensables i molt recomanables per contar a l’etapa d’Educació Infantil (i també per als més grossos).

També, aniré penjat un caramull de recursos per treballar les matemàtiques de forma lúdica que hem elaborat, les meves companyes i jo, durant les nostres pràctiques. 

Així continuem amb dues noves etiquetes “Conte contat” i “Gaudir de les matemàtiques”. 

Esper que us agradi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada